The first contacts with the site Electroskate went very well made and Andrew convinced me.
(As for negative points against)
-
It does not respond to all messages after the order is placed. (I still do not know if the skate is scheduled to arrive next Friday)
-"I asked for the maximum possible for the board arrived in France if I order the day after this message and he said four days.
During this period I decided to switch completely to the purchase.
A few hours later (I'm impatient) I paid with credit card
However the package was not sent three days later and the weekend is here, the package did not leave until Monday.
(Multiplied by 2 times and yet the shipping costs of £ 59.99 or more than € 70!)
-
Euro-Prices on the site are underestimated and when paying only the pound are available.
So much for my first "feedback".
See you soon.
Friendly.
Edward
Seno.
----
Les premiers contacts avec le site Electroskate se sont très bien passés et Andrew m'a convaincu.
(Par contre pour les points négatifs)
- il ne répond pas à tous les messages une fois la commande passée. (Je ne sais toujours pas si le skate doit arriver vendredi prochain)
-J'ai demandé les délais maximums pour que la planche arrive en France si je fais une commande le lendemain de ce message et il m'a répondu 4 jours.
Ce délai cours m'a complètement décidé à passer à l'achat.
Quelques heures plus tard (je suis impatient) je payais avec la carte bancaire
Pourtant le colis n’était toujours pas envoyé 3 jours plus tard et le weekend étant là, le colis ne partira que lundi.
(Délais multipliés par 2 et pourtant des frais de port de £59.99 soit plus de 70€ !)
-Les prix en euro sur le site sont sous-estimés et au moment de payer, seule la livre sterling est disponible)
Voilà pour mon premier "feedback".
A bientôt.
Amicalement.
Édouard
Seno.